Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Jag var bara ett barn

Av Mie - 27 november 2014 21:19

Ont...

Ständigt...

Jämt...


Tomrum - Avgrundsgap

Fyllt av rädsla - ångest - äckel


Vem är jag?


Ont...

Alltid...


Undran...

Vem var jag?


Innan du tog allt det som var jag?


Ont...

Nu och då...


Hur stod jag ut - var bara ett barn?


Ont...

Skammen är tung 

Du tog min barndom ifrån mig


Ont...

Så många stängda rum

Duschar - känner mig aldrig ren


Ont...

Hur kunde du?

Du hade ingen rätt

Fördärvade mitt liv!

Jag var bara ett oskyldigt barn!


Mie 

 
 
Heytezz

Heytezz

27 november 2014 21:39

Tunga ord... Ett barn skall skyddas och värnas om. Ett barn skall aldrig bli offer för en ondskas spel.

http://Heytezz.bloggplatsen.se

Mie

10 december 2014 21:15

Sant det du skriver, men tyvärr var jag bara ett offer av många, många fler. Detta försegår i det tysta var dag i hela världen och i även i vårt eget land Sverige.

Det tar några minuter för en vuxen att fördärva ett helt liv för ett barn.
Ett barn som tror att den har sig själv att skylla och att det är deras eget fel...
I mitt fall pågick det i flera år...
Hoppas jag kan hjälpa och hoppas jag kan få en debatt som gör att fler bryr sig oavsett ursprung, kön,
ålder mm.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mie - 9 december 2016 18:23

  Undrar hur det kan komma sig att kommuner kräver registerutdrag ur belastningsregistret för allt som går under Barn- oh utbildning, men inte för äldringsvård och övriga kommunala arbeten?Är våra äldre mindre värda?Är det ok att utsätta dem för fö...

Av Mie - 13 december 2014 11:18


Snälla tomten....Julen står för dörrenAlla ska vara gladaKan du hjälpa mig att samla in pengar till elen mmså vi kan få fira jul i ett varmt hus? Vågar knappt ha ljuset tänt då jag inte kan betala vår el.Söker jobb utan resultatÄter nudlar varann...

Av Mie - 11 december 2014 00:49

 

Av Mie - 10 december 2014 21:15

Jag är moderat och humanist! Jag vill gärna hjälpa flyktingar till ett bättre liv! Jag vill gärna kunna hjälpa till med en bra integration! Jag vill gärna ha en arbetsinvandring då vårt land verkligen behöver det! Jag älskar mångfald! Men j...

Av Mie - 5 december 2014 10:15

Vi kommer aldrig få en stark regering igen om vi inte visar SD att vi vågar möta dem i debatter och sakfrågor!!!!Under mina år i fullmäktige i Burlövs kommun hade vi Burlövs Väl, flera av dem var SD och stod tom på deras listor. Vid ett av dessa till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards